Barnehagen har nå nytt navn: Preg Finnøy

Fra 1.1.24 har alle NLM-barnehagene skiftet navn til Preg! Vi markerer dette med å ha egen navnefest med barna onsdag 3. januar.

Vi hadde barnemøte på klatremus før jul, da ble det bestemt at på navnefest i barnehagen vår er det bra å ha pølser, frukt og popcorn.

De fleste barna mente dere foreldre og skulle få bli med, noen mente det var best på morgenen, andre mente det var best dere fikk være med når dere henter..

Vi setter frem frukt og kaffe til dere foreldre på morgenen og ettermiddagen, så får barna ta seg av pølsespisingen og popcorn-spisingen denne gang!

Fint om dere sprer rundt dere at vi har nytt navn slik at nye søkere finner oss i kommunens søkeportal. Der heter vi "Preg barnehagene Finnøy AS".