Pregbarnehager Finnøy AS

Preg Finnøy held til på Finnøy i Ryfylke, Stavanger kommune, og er ein privat barnehage med utvida kristen formålsparagraf. Barnehagen er tilslutta Misjonssambandet, under Pregbarnehagane AS.

Barnehagen vart opna hausten 1982 og har to til tre avdelingar.

Barnehagen har tilbod om 80% eller 100% plasser.

Me er ein allsidig barnehage som legg vekt på fleksible løysingar og ynskjer å vera ein organisasjon i endring som tek sikte på å tilfredstilla brukarane sine behov.

Lokale og uteområdet:

Barnehagen leiger lokale av Utsyn Ungdomssenter. Me har barnevenlege opphaldslokale med fleire smårom der leiken kan få fritt spelerom.

Barnehagen ligg i naturskjønt område med kort veg til sjø og skog.

Uteområdet med kupert terreng byr på mang ei utfordring. Leikehytte, rutsjebane, klatreborg, reiler og tre sandkassar er plasserte slik at barna får maksimalt med utfordringar. Urter, bærbuskar og frukttre utvidar bruksområdet for uteområdet.